TERMEN EXTINS: LICITAȚIE DESCHISĂ PENTRU ACHIZIȚIA LUCRĂRILOR DE REPARAȚIE

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on pinterest
Share on vk

Asociația obștească „Autism Hope” anunță Licitație deschisă pentru achiziţia lucrărilor de reparație a spațiului destinat Centrului de zi pentru copii cu dizabilități intelectuale din mun. Bălți.

 Data publicării anunțului:                                       22 august 2022; 12:00

 Termenul limită de prezentare a dosarului:   05 septembrie 2022; 23:59:59

Procedura de achiziție:                                                                Licitație Deschisă

                                                                                              Selecție în baza costului

Tipul contractului:                                                          Contract de executare a lucrărilor

CONTEXT

În cadrul proiectului Serviciul social „Centrul de zi pentru copii cu dizabilități intelectuale din municipiul Bălți” implementat de Asociația Obștească „Autism Hope” în baza Contractului de grant nr. G15152 din 26.10.2021 finanțat de Uniunea Europeană și co-finanțat de Fundația Soros Moldova,este preconizată achiziția lucrărilor de reparație a spațiului destinat Centrului de zi care va acorda servicii de terapie copiilor cu dizabilități intelectuale din mun. Bălți.

În acest sens, solicităm oferte pentru lucrările de reparație a spațiului destinat Centrul de zi pentru copii cu dizabilități intelectuale din mun. Bălți.

Nr. d/oCod CPVDenumirea bunurilor/ serviciilorUnitatea de măsurăCantitateaSpecificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință
145453000-7Lucrări de reparație  a spațiului destinat Centrului de zi pentru copii cu dizabilități intelectuale din mun. Bălțideviz1Conform caietului de sarcini

Valoarea estimativă totală 351 715,78 MDL (trei sute cincizeci și una de mii șapte sute cincisprezece ,78 lei) TVA 0%

DEPUNEREA DOSARULUI

Dosarul de aplicare va cuprinde documentele în conformitate cu Instrucțiunea pentru ofertanți și Caietul de sarcini.

Acesta va fi depus în conformitate cu cerințele din Caietul de sarcini și în strictă conformitate cu procedura prevăzută în Instrucțiunile pentru ofertanți.

Dosarul de aplicare va fi transmis electronic, prin e-mail, la următoarea adresă: tenderautismhope@gmail.com cu mențiunea ”lucrări de reparații”. De asemenea, sunt acceptate și dosarele depuse în plic (pe suport de hârtie), sau transmise prin scrisoare recomandată cu aviz, la adresa: mun. Bălți, bd. Mihai Eminescu nr. 5.

După expedierea ofertelor, vă rugăm să vă asigurați că oferta a fost recepționată de către A.O. „Autism Hope” sub forma unui e-mail de confirmare. Asociația este responsabilă numai pentru ofertele confirmate.

DOCUMENTAȚIA PENRTU CONCURS

Toată documentația necesară pentru concurs o puteți descărca de aici.

De asemenea, documentele pot fi solicitate la adresa de e-mail: tenderautismhope@gmail.com, cu mențiunea  „solicitare documente tender reparații”.

DATE DE CONTACT

Pentru întrebări referitoare la Caietul de sarcini și cu privire la modul de depunere a ofertelor,vă rugăm să o contactați pe Liuba Baciurin, director de proiect, tel. 079764301, e-mail: tenderautismhope@gmail.com.

Întrebările de clarificare pot fi transmise în formă scrisă pe adresa de e-mail indicată mai sus, până la data de 01 septembrie 2022, orele 18:00.